Termeni și condiții

TERMENI ŞI CONDIŢII DE UTILIZARE A SERVICIILOR FURNIZATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI SALALUCEAFARUL.RO

În această pagină sunt prezentați termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilete care creeaza/au cont pe site-ul salaluceafarul.ro sau care achizitioneaza bilete de la Casa de Bilete a Salii Luceafarul.
Pentru termenii și conditiile platformelor de ticketing prin care sunt puse in vanzare spectacolele din programul Salii Luceafarul sau ale organizatorilor de evenimente, te rugăm să accesezi site-urile respective.

DISCLAIMER * Prin achiziționarea unui bilet prin salaluceafarul.ro sunteți de acord cu termenii și condițiile următoare, pe care vă obligați să le respectați:

1. Termeni generali

1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilet (denumit în continuare „Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate accesa Site-ul, ori poate utiliza în orice mod serviciile oferite prin intermediul acestuia. Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu administratorul site-ului, vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.

1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea Serviciului, cumpărarea unui bilet pe Site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.

1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute de acest document sau orice alte întrebări referitoare la Servicii, le puteți comunica pe adresa de mail bilete@salaluceafarul.ro.

1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:

  1. a) „Administratorul Site-ului” înseamnă Ia ASOCIAȚIA CULTURALĂ TEATRUL INDEPENDENT LUCEAFĂRUL, cu sediul în București, sector 3, str. IonGhica nr. 3, cam 1, cod fiscal nr. 49324875,Bucureşti;
  2. b) „Site” sau „salaluceafarul.ro” înseamnă website-ul www.salaluceafarul.ro
  3. c) „Utilizatorul” înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;

2. Mod funcționare

Comenzile efectuate pe site-ul www.salaluceafarul.ro  presupun crearea unui cont de utilizator. Mai multe detalii despre contul de utilizator si datele colectate gasiti aici https://salaluceafarul.ro/politica-de-confidentialitate-termeni-si-conditii/.

Biletele comandate sunt trimise în format digital prin e-mail după finalizarea comenzii. Mai exact, in urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate, pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului sau le poate prezenta direct pe ecranul smartphone-ului.

Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului de pe bilet. Codurile sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment.

Administratorul Site-ului poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate în orașul dumneavoastră sau care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este de fidelizare a clienților. Dacă nu doriti să mai primiți aceste informări, inclusiv mesajele anuale de reabonare la newsletter, în caz ca ați ales să nu îl mai primiți, vă rugăm să ne scrieți la contact@salaluceafarul.ro, cerând în mod expres acest lucru.

După redirectarea către procesatorul de plată, utilizatorii au la dispoziție maxim 10 minute pentru a plăti comanda, altfel aceasta va expira, iar locurile selectate pot fi ocupate între timp de către alt client.

3. Relații cu clienții

Pentru solicitari referitoare la biletele la spectacole, ne puteti scrie la adresa de email bilete@salaluceafarul.ro. Colegii nostri iau ticketele pe rand pe masura ce le sunt alocate si va raspund in ordinea acestora. Uneori, datorita numarului mare de cereri, primirea unui raspuns poate dura pana la 48 de ore sau mai mult, in functie de complexitatea solicitarii. Va asiguram ca toti clientii sunt in mod egal la fel de importanti pentru noi si ca depunem toate eforturile pentru a va raspunde cat mai repede si a va oferi servicii de calitate. Va multumim pentru intelegere.

4. Modalitati de plata

Plata cu cardul

Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către euplatesc.ro, SC EUROPAYMENT SERVICES S.R.L., partenerul Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.

Plata cash/ în numerar

Aceasta modalitate de plată este valabila doar la Casa de Bilete a Salii Luceafarul, deschisa de luni până vineri în intervalul orar 12:00-20:00.

 

5. Returnarea contravalorii biletelor

Poate fi returnata de catre Administratorul Site-ului (ACTIL) contravaloarea biletelor achizitionate prin cont pe site sau de la Casa de Bilete a Sălii Luceafărul. Pentru returnarea contravalorii biletelor achizitionate prin alte platforme de ticketing sau din alte puncte fizice, va rugam sa contactati platforma de ticketing, respectiv punctul fizic de unde a fost facuta achizitia.

Anularea comenzilor si returnarea contravalorii biletelor se poate face, daca organizatorul premite acest lucru.

ATENTIE: Pentru anumite evenimente organizatorul este liber să nu permită renunţarea la bilet. Achiziţionarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menţionat mai sus.

În cazul în care biletele au fost achizitionate online sau au fost platite cu card la Casa de Bilete a Salii Luceafărul returnarea contravalorii biletelor se va face in cont bancar (va rugam sa ne oferiti un IBAN din Romania la adresa de email bilete@salaluceafarul.ro). În cazul în care biletele au fost achizitionate la Casa de Bilete a Salii Luceafărul și achitate în numerar, returnarea contravalorii biletelor se va exclusiv  la Casa de Bilete a Salii Luceafărul tot în numerar.

Serviciile furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv serviciile de intermediere, de administrare comandă, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora, furnizate cumpărătorului de bilet prin intermediul platformei online, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat mai sus.  Niciun pret sau comision suplimentar nu este adaugat la pretul comenzii fara a fi afisat. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executarii serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.

Administratorul Site-ului va returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului, nu si comisioanele aferente platii, nici pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc aferent achizitiei facute.

Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos sau prevederilor legale aplicabile (*), după caz. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite în data de desfășurare a evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival).

A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către adresa de email bilete@salaluceafarul.ro:

A.1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu mai mult de 21 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului întreaga sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc).

A.2. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc).

 

B. În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa de email bilete@salaluceafarul.ro, precum şi către adresa de contact a organizatorului evenimentului anulat. Administratorul Site-ului va colabora cu organizatorul evenimentului în cauză în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preţ pentru biletele achiziţionate de dvs, dar nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi cumpărătorul de bilet în lipsa unei înţelegeri prealabile cu organizatorul evenimentului.

 

In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre Administratorul Site-ului, in vederea inlocuirii biletelor.

Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.

Comisioane puse peste pretul biletelor pe site si in puncte fizice: Administratorul Site-ului mereu va afisa suma finala platita de client inainte ca acesta sa efectueze plata. Mentionam ca aceste sume nu reprezinta intotdeauna venituri ale Administratorului Site-ului si ca acesta este pretul final platit de catre toti clientii care merg la spectacol indiferent de locul de achizitie al biletelor.

6. Revânzarea biletelor. Aplicabilitatea Termenelor și condițiilor organizatorului.

Revanzarea biletelor cumparate prin intermediul salaluceafarul.ro este interzisa sau restrictionata de anumiti organizatori. Daca doriti sa renuntati la bilete si sa va recuperati banii pe biletele cumparate va recomandam sa scrieti la adresa de e-mail bilete@salaluceafarul.ro si sa solicitati acest lucru. Atentie, trebuie sa respectati termenii si conditiile de la capitolul Returnarea contravalorii biletelor.

7. Limitarea răspunderii

www.salaluceafarul.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona de la organizatorii de spectacole bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei salaluceafarul.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.

Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.

Administratorul Site-ului nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. Administratorul Site-ului nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, Administratorul Site-ului va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.

8. Dreptul de retragere acordat de operatorii economici care comercializează produse și servicii prin intermediul site-ului

Achizitionarea de servicii privind activitatile de agrement, in cazul in care este prevazuta o data de executare specifica, este exceptata de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ mentionat mai sus. Prin urmare, nu veti putea solicita returnarea contravalorii codurilor de acces sau biletelor achizitionate prin exercitarea dreptului de retragere.

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru utilizatorii salaluceafarul.ro:

1.Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.

2.Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.

 

DISCLAIMER – achiziționarea biletului presupune că sunteți de acord cu termenii și condițiile afișate pe site-ul www.salaluceafarul.ro cât și cu regulamentul organizatorului, termeni, condiții și regulament pe care vă obligați să le respectați.

© 2022