DigiCon, singura conferință de inovare și trenduri în marketing din România, dă din nou întâlnire liderilor din Marketing și Advertising pentru o zi plină de insight-uri și trenduri pentru 2024.
După succesul primelor două ediții, DigiCon își deschide în acest an porțile pentru și mai mulți marketeri pasionați – peste 250 de manageri și antreprenori din domeniu sunt așteptați în cadrul evenimentului exclusiv desfășurat la Sala Luceafărul, în centrul Capitalei. Pe parcursul zilei, speakeri renumiți din marketing și business vor împărtăși cele mai noi trenduri din Social Media, abordând și cel mai așteptat subiect ce se află acum în atenția tuturor: Inteligența Artificială – analizând, desigu, și impactul ei în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.
Trendurile și tehnologia modernă nu vor fi unicele subiecte ale conferinței – pe parcursul zilei organizatorii au anunțat și abordarea în profunzime a promovării în spațiul eCommerce, urmând să anunțe o serie de speakeri dedicați din această zonă, care vor veni cu sfaturi ușor de aplicat atât în pregătirea strategiilor pentru anul viitor, cât și pentru Black Friday 2023. La fel ca la ediția trecută, când Virgil Ianțu și Shurubel au povestit despre Celebrity Marketing, nici în acest an nu va fi uitată componenta de Influencer Marketing, un canal ce a câștigat în ultimii ani tot mai mult teren și bugete, atât de partea brandurilor mai mari, cât și din partea afacerilor mici.
Piaţa de publicitate din România se apropie, anul acesta, de 700 de milioane de euro, digital media rămânând principalul factor de creștere pentru întreaga industrie: +25% față de 2021, ajutat puternic de dezvoltarea pieței e-commerce și de avansul social media în ceea ce privește optimizarea și livrarea reclamelor. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.
DigiCon este un eveniment organizat de agenția de marketing Marketiu, în parteneriat cu Toneli Holding, Julius Meinl, Pepsi, Peroni, Photosetup, Gateway VR Studio, Rockstar, Aqua Carpatica, Lipton și The European Marketing Institute.